péntek, október 29, 2021

Halloween 2021

 Itt van a 2021-ees Halloweeni event!
(Október 28.-November 3.)

Játék

A négy barátodnak van elmesélnivalója, és be akarnak vonni téged a mesébe.
Ezek a kalandok három részre oszlanak, és az egyes részek során helyes válaszokat kell megadnod. Ha a választásod elnyeri a mesélőt, akkor nyer egy  darabot  a Lava Child szettből.

 Minden nap 2 ingyenes akciót kapsz, amellyel továbbléphetsz az eseményeden. Ha nem tetszik a választott történet, mindig ugorhatsz  egy másik, véletlenszerűen kiválasztott sztorira, néhány AP-ért cserébe.

Ha az Eldaryan történeteket elmesélték, elmeséled a saját történetedet. Sikerül megijeszteni a fiúkat? Választhat majd a történetében. Ha jól választasz, megnyered a Halloween illusztrációt!

Helyes Válaszok

ILLUSZTRÁCIÓ

Felfedezőút

Ha társad nem fél a sötéttől, akkor a Mischievous Trickster ruha darabjait  és a Kreafiret  is megtalálhatja a halloween térképen.

Ha hiányoznak tárgyak vagy famik a korábbi eseményekről, az üzletben és/vagy a felfedező úton megtalálod őket!

Ruhák

Lava Child 



Mischievous Trickster
Fami : Kreafire

Origins Villain
Ezt a szettet 1500Ft feltöltésel szerezheted meg!


Familiárisok 

Minden helyes választás és befejezett felfedezőút beszámításra kerül a mérőben. Ha megtelik a mérő, a szerveren lévő őrzők megkapják a Legendás Sleipnhorzt!



2 megjegyzés:

  1. Köszi szépena segítséget!
    Nem tudom, hogy ez esetleg másnak is fejtörést okozott -e, de most olyan fami is van a térképen, amit korábban valamilyen feladat teljesítéséért kaptunk meg, így nem volt csalija. Amivel én találkoztam, az a Greifmar volt, és a holdkő nevezetű csalival lehet elfogni (korábban a karácsonyi Perceed famié is ez volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én pont amiatt nem tudtam befogni, mert nem tudtam, hogy mi a csalja, de szerintem nem is volt a készletemben. Valamiért a familiárisom csak ruhadarabokat hoz.

      Törlés