hétfő, július 05, 2021

Zene Ünnep 2021

 Itt van a 2021-es Zene event!
(Július 5.-Július 18.)


A város legszebb hangjait ellopták és szétszórták minden felé a főhadiszálláson. A barátaidnak szükségük van rád , hogy megtalálják az ellopott hangokat!
Gyüjtsd össze a hangfoszlányokat és mentsd meg a koncertet!

Játék
A játék ideje alatt Koori , Huang Chu és Karenn hangfoszlányait gyüjtheted össze.
Napi három feladatot kapsz.(Felfedező óton , az oldalakon , Purrekok segítségével.)
Minden hangfoszlány megtalálása után kapsz randobm ruha szett darabot.


Felfedezőút
A térképen múlt évekbeli ruha szetteket szerezhetsz meg.
Valamint az új familiárisok közüll az egyiket.





Szettek
Kitsune Diva 


Diva Vámpír 



Diva Fenghuang 


Stolen Voice szett


Feltöltős Szett
Amit egy csomagban tudsz megvenni!

Szintmérő
Az event végére ha elérted a 100%-ot ajándék familiárist kapsz!!



13 megjegyzés:

  1. Szia azt szeretném kérdezni hogy hol tudom megtalálni a hangot ami az oldalon van elrejtve?

    VálaszTörlés
  2. légyszi légyszi nagyon kéne a segítség

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! Véletlenszerűen lehet találni az oldalon, eléggé kicsi de meg lehet azért találni..

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szerintem jó lenne vezetni egy listát erről is, mert most mintha nem a szokásos helyeken lenne. Én több szerveren is játszom, és eddig 2 helyen találtam meg: a 1)főoldalon az eligazító panelek között, meg 2) a szemálye süzenetekre kattintva a feketelistán. De olyat is hallotam, hogy valaki egy random ember "naplóján" (bemutatkozó oldalán) találta meg.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Én pl A minijátékoknál találtam, Koori-nak a hangját (new erában).

      Törlés
  5. Sziasztok!
    A Purrekok segítsége mit takar?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á... közben rájöttem... vásárolni kell 50 maana-ért

      Törlés
    2. Nem feltétlenül kell vásárolnod, az is beleszámít, ha folytatod az epizódot. Egyszerűen csak el kell fogyasztanod valahogy 50 maanát, ha jól tudom. :)

      Törlés
  6. Sziasztok! Én még egyszer sem találtam hangfoszlányt, sehol az oldalon, pedig tényleg minden fülbe beleléptem :( A másik pedig, hogy vásároltam aranyrögöt, 1300+300-at de az extra szettet nem adták meg. Ilyenkor mit csináljak? Volt már rá példa, hogy írtam nekik más ügyben, de sose kaptam választ :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha tényleg mindenhol megnézted és nem találtál hangfoszlányt az oldalon akkor mindenféleképpen írni kell a beemoovnak és reménykedni hogy visszaírnak...(lehetőleg az esemény vége előtt...)
      Az idei szett eltér az eddigiektől, abban hogy az eddigi fizetős szettek megszerzéséhez csak fel kellett tölteni 1500Ft- értéket, viszont az ideit külön meg kell venni. (Ha jól tudom 890Ft- körül van az ára)

      Törlés